Konsultation

Konsultation

Til dig der har mulighed for at bruge internettet.

– For at gøre det nemmere for dig,

– For at du kan komme igennem på telefonen når du har brug for det, uden for meget ventetid,

– Vil vi bede dig bruge e-mail konsultationen, til korte og ikke akutte spørgsmål.

– Vil vi bede dig bruge sundhed.dk, log på med Nem-ID, til visse ting.

På sundhed.dk er der en lang række informationer, når du logger dig på med Nem-ID.

Her får du adgang til din sundhedsjournal.

– Her kan du se, om der er flere recepter på din medicin på apoteket.

– Fra denne side har du adgang til vores hjemmeside, hvor du bl.a. kan bestille medicin og skrive e-mail.

– Her kan du se, om der er sendt henvisning til videre behandling/undersøgelse.

Og meget mere.

Jo flere ting du kan klare via internettet, desto mindre vil du få brug for at ringe til os, og dermed vil vi bedre kunne servicere dig uden for meget ventetid i telefonen, når du har behov for at ringe til os.

 

Du skal altid bestille tid til konsultation. Vi har konsultation dagligt i klinikkens åbningstider. Vær i god tid med tidsbestilling.

Forsinkelser vil kunne forekomme, når akutte eller uforudsete problemer opstår.
I klinikken vil det være sekretær, sygeplejerske samt læge, der besvarer telefonen mellem kl.  08.00-09.00 . Her tager vi os af akut opstået sygdom mhp. tid samme dag eller sygebesøg. Endvidere gives svar på prøver og undersøgelser. Er der behov for at tale med en bestemt læge, vil denne kunne ringe tilbage efter aftale.

Vi henstiller til, at tidsbestilling og bestilling af fast medicin foretages efter kl. 09.00.